Ingyenes E-BOOK, hogy hatékonyabbak legyenek hirdetéseid!
Ajánlatkérés
Nemrégiben két új italmárka is megjelent - vagyis a köznyelvben dropolt - a hazai piacon: A BALAZS KICKS sneaker-webshop tulajdonosa, Pachert Balázs és Balogh Levente közös projektje, a ZORD debütált szinte egy időben a fiatalok körében népszerű WhisperTon által megálmodott Sparkly nevet viselő italmárkával. Egyre többen rukkolnak elő saját italokkal, de mi lehet ennek hátterében?
A Temu nevű kínai webáruházzal valószínűleg csak az nem találkozott, aki nincs fent különböző közösségi oldalakon. Az elmúlt néhány hónapban rengeteg hirdetéssel csábították a felhasználókat Facebook-on és Google-ön keresztül egyaránt.
Ha új ügyfelekhez szeretnénk eljutni az internet segítségével, akkor két lehetőség közül választhatunk: az organikus elérést és a fizetett hirdetések használatát vehetjük számításba.
Hoztunk 5+1 tippet amiket érdemes figyelembe venni annak érdekében, hogy hírleveleid elkerüljék a spam mappát és sikeresen landoljanak célközönségednél.
Számíthatunk kihívásokra és újdonságokra is a következő évben. Nézzük, hogy milyen marketing trendek várhatóak majd 2023-ban.
Ismerős, amikor egy-egy népszerűbb termék már azelőtt elfogyna, hogy rendelni tudnál belőle? Ez a scarcity marketing!
Sokféle akadály és hirdetési hiba merülhet fel hirdetések közben, azonban ezeknek egy része kivédhető lehet. Nézzük miket kerülj el!
Nekünk, marketingesek mániánk a hozzáadott érték. De miért olyan fontos ez, miért kell kitűnni a többiek közül és mivel teheted meg?
Vészesen közeledik az év egyik legfontosabb eseménye az e-kereskedelem szempontjából, ami nem más, mint a Black Friday. Idén hivatalosan november 25-re esik, de most is biztosan lesznek olyanok, akik ettől eltérnek.
Nem számít, hogy most indulsz vagy már évek óta a piacon vagy, a tartalomgyártás mindig különösen fontos és ez lehet az egyik versenyelőnyöd!
Rengeteg tényezőn múlik a sikeres webshop és ha már csak egy is félremegy ezek közül, lehet hogy minden odaveszett. Mit tehetsz a sikerért? Első sorban légy kitartó, és következetes, na meg persze türelmes!
Ingyenes marketingeszközök arzenáljával találkozhatsz a piacon, melyek előre vihetik vállalkozásod. Te használod őket? Nagyon hasznosak és még fizetni sem kell értük, mindenképp érdemes kipróbálnod, ha eddig nem tetted volna.