Webmaister.hu

Ajánlatkérés

Webmaister.hu
  • Marketing
  • Időpontfoglalás
  • Szolgáltatások
    • Tuninglabor
    • Marketing
    • Webáruház készítés
  • Unas
    • Unas fejlesztések
  • Referenciák
  • Blog

Ajánlatkérés

  1. Blog
  1. Blog
Vissza
Marketing csatornák, amiket érdemes kihasználnod

Marketing csatornák, amiket érdemes kihasználnod

Főleg indulásnál jelent ez óriási fejtörést, hogy melyik marketing csatornák azok, melyekre szükségem van és melyek, amik csak a pénz viszik. Szerencsére vannak remek ingyenes marketing eszközök is, de nézzük neked mire van szükséged!

Szept 10
2022
09:00
Ádám
Ádám
2022.09.10 09:00
Webshop
Marketing
Google
Facebook
Stratégia
Hírlevél
TikTok
Szűrés törlése
Szept 10
2022
09:00

Marketing csatornák

Minden marketing csatornának más a szerepe

Nem érdemes leszűkíteni magad egy platformra, hiszen mindnek más- és más szerepe van a kommunikációd és az értékesítésed során. Nem muszáj mindet használnod, de az egyszer biztos, hogy marketing csatornák tárháza áll előtted, ne tegyél fel mindent egy lapra. Hiszen, ha az bukik, akkor bukik minden. Ráadásul több olyan embert sem fogsz tudni megszólítani, akit érdekelne a vállalkozásod, de egyszerűen nem jut el az üzeneted hozzájuk. Nézzük sorban a platformokat, hogy melyiket milyen célra tudsz használni.

Google

A nagy "veterán", hiszen ha venni akarunk, vagy információra van szükségünk, vagy el akarunk jutni A-ból B-be, akkor a Google-t hívjuk segítségül az esetek döntő többségében. Ezért aztán, ha fizikai boltod van, webshopod, vagy weboldalad, igazából nem jut eszünkbe semmi olyan eset, amikor ezt a platformot ki lehet hagyni.

A Google Ads területén az iparágat meghatározó kulcsszókutatás elengedhetetlen, melyről velős tudásanyagot fogalmaztunk meg. Ha már belemennél a részletekbe, érdemes a Google Ads apró trükkjeit és a legújabb Performance Max kampányokat is kiismerned!

A fizetett hirdetéseken felül pedig számos ingyenes terméke is van a Google-nek, amit szintén érdemes használnod majd, ilyen például a keresőoptimalizálás, melyről készítettünk egy gyorstalpalót.

Google

Facebook, Instagram

A közösségi média egyik sztárja, és sokáig megkerülhetetlen szereplője. Itt már azt mondom, lehet olyan eset, amikor Neked nem feltétlen szükséges jelen lenned ezeken a platformokon, de azért még mindig vannak olyan személyek, akiket itt tudsz elérni a legegyszerűbben.

Webshop esetében pedig talán a legegyszerűbb megoldása annak, hogy egy akciót eljuttass a célközönségedhez.

A legnagyobb előnye a Google-lel szemben, hogy itt már nem szükséges aktív keresés, hogy találkozzon veled a vevő, bárkinek az "arcába tudod nyomni" az üzeneted.

Összeírtunk néhány Facebook hirdetés tippet, hogy maximalizáld a bevételed!

A két platform kommunikáció tekintetében már egészen összemosódott. Az Instagram esetében viszont a követőid felé jó eséllyel organikusan is el tud jutni a posztod, míg a Facebook esetében ez már igazi kihívásnak számít.

Facebook és Instagram

Youtube

Vehettük volna a Google-lel egy kalap alá, ahogy a SEO-val is tettük, de igazából teljesen elkülönül kommunikáció tekintetében. Ha viszont itt szeretnél hirdetni, akkor azt a Google Ads fiókból tudod majd megtenni.

A hosszabb videók platformja, ahol, ha olyan a terméked vagy szolgáltatásod, akkor oktatóvideókat, hasznos tanácsokat oszthatsz meg a vásárlókkal.

Van lehetőség arra is, hogy ne mindenki számára legyen elérhető a tartalom, csak bizonyos személyeknek, vagy csak a link birtokában tudják megtekinteni, sőt már Amerikában tesztelik a fizetős YouTube tagságokat is. Ezt a funkciót előszeretettel használják sokan fizetős kurzusok videóinak megosztására is. Habár erre vannak azért más lehetőségek is, de ez is egy nagyon egyszerű, olcsó és működőképes dolog.

TikTok

A legújabb belépő a nagyok közé, ami gyorsan le is tarolt minden eddigi statisztikát és megfosztotta a győzteseket biztos helyüktől. Elképesztő ütemben növekszik a felhasználók száma és elképesztő eredményeket is lehet vele elérni. A marketing csatornák ászáról, a TikTokról írtunk már korábban tényeket és tévhiteket, melyeket érdemes elolvasni.

Csak és kizárólag abban az esetben javaslom a használatát, ha erre van kapacitás és élvezettel csináljátok.

Nagyon aktívnak kell lenni és minőségi tartalmat kell gyártani!

Egyébként meglepően sok vállalkozás esetében lehet működőképes, a festőtől kezdve egy webshopon át. A kulcs, hogy szórakoztató módon tudd átadni az üzeneted.

Tiktok

Email

Sokan megfeledkeznek a létéről és háttérbe szorul gyakran, viszont még mindig nem elhanyagolható a jelentősége. Ráadásul a marketing csatornák közül itt éred el legegyszerűbben és legolcsóbban azokat az embereket, akik már egyszer tényleg érdeklődésüket fejezték ki vállalkozásoddal szemben.

Az elején tulajdonképpen ingyen, egy kis befektetett energiával el lehet kezdeni.

Szóval tényleg érdemes szinte mindenkinek használnia. Ha csak havi 1 levelet küldenél ki, akkor is, ha többet, akkor meg egyenesen kötelező.

Végül pedig ne feledd, hogy a Facebook, Google, TikTok, bármelyik platform megszűnt, kitilthat téged végérvényesen, de a feliratkozóid a tieid, ha megszűnik az egyik hírlevél küldő, akkor válthatsz egy másikra, sőt lehet saját email szervered. Véleményünk szerint mind közül a hírlevél a legértékesebb, korábban írtunk róla, hogy miért nem járt el az email marketing felett az idő.

E-mail marketing

Ugye Te is találkoztál már a Facebook hirdetésével a TikTokon, vagy a Google hirdetésével a Facebookon? Nem véletlen, hiszen tényleg mindennek más a funkciója, célja, célközönsége. Ha nem igazodnál el ebben az "útvesztőben", akkor kérj egy ingyenes konzultációt és nézzük meg együtt a lehetőségeket!

Miért érdemes ingyenes ajánlatot kérned?

Webmaist előny:Teljesen ingyenes, nem terhel kötelezettség
Webmaist előny:Ha nem fogunk együtt dolgozni, akkor is tanulhatsz belőle
Webmaist előny:Ismerjük a problémáid, így hamar közös nevezőre jutunk
Webmaist előny:Nem sértődünk meg, ha versenyezteted az ajánlataidat

Ajánlatkérő űrlap

Vissza
Webmaister online jelenlét

Online jelenlét A-tól Z-ig

Webáruház tulajdonosként pontosan tudjuk, hogy milyen szempontoknak szeretnénk, ha megfelelne webáruházunk. Éppen ezért vállalkozásunk fő profilja a teljeskörű szolgáltatás, egészen a webáruház elkészítésétől a tartalommarketingen és hírlevelezésen át az online marketing kampánykezelésig.

Webmaister hírlevél

Iratkozz fel hírlevelünkre

Webmaister telefon Telefon: +36-30/913-5283

Webmaister email Email: hello@webmaister.hu

Webmaister közösségi média Kövess minket: Webmaister Facebook Webmaister Instagram Webmaister LinkedIn Webmaister TikTok

Hivatalos Google partnerek vagyunk

Webmaister Kft. - Hivatalos Google Partner

Hivatalos Unas partnerek vagyunk

Unas partner

További partnereink

Cookiebot
Cookiebot hivatalos partner
Usercentrics
Optimonk
SalesAutopilot
Billingo
TrustIndex
CWEB
Utánvét Ellenőr
Canva
FogyasztóBarát
  • Kezdőlap
  • Ajánlatkérés
  • Marketing mindenkinek
  • Karrier
  • Blog
  • Adatkezelés
  • ÁSZF
  • Kapcsolat

Copyright © 2025 Webmaister.hu - Webmaister Kft. Minden jog fenntartva!

  • Marketing
  • Időpontfoglalás
  • Szolgáltatások
    Szolgáltatások
    • Tuninglabor
    • Marketing
    • Webáruház készítés
  • Unas
    Unas
    • Unas fejlesztések
  • Referenciák
  • Blog
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhetsz, amivel elfogadod az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.