Webmaister.hu

Ajánlatkérés

Webmaister.hu
  • Marketing
  • Időpontfoglalás
  • Szolgáltatások
    • Tuninglabor
    • Marketing
    • Webáruház készítés
  • Unas
    • Unas fejlesztések
  • Referenciák
  • Blog

Ajánlatkérés

  1. Blog
  1. Blog
Vissza
5 hirdetési hiba, amit semmiképp ne kövess el

5 hirdetési hiba, amit semmiképp ne kövess el

Sokféle akadály és hirdetési hiba merülhet fel hirdetések közben, azonban ezeknek egy része kivédhető lehet. Nézzük miket kerülj el!

Nov 26
2022
09:00
Ádám
Ádám
2022.11.26 09:00
Marketing
Stratégia
Szűrés törlése
Nov 26
2022
09:00

1. Soha ne légy utolsó a sorban

Sokan elkövetik azt a hibát, hogy nem terveznek előre. Ilyenkor a kampányok is csak kapkodósan készülnek el, nagyobb a hibázási lehetőség.

Legalább 3 hónapra előre tervezd meg marketingtevékenységed. Nézd meg milyen ünnepnapok, világnapok lesznek, amikre érdemes lehet kampányt indítanod. Tervezd meg nyugodtan, hogy mikor, milyen akciókat, milyen kommunikációt szeretnél a marketing csatornáidon.

Hidd el, sokkal könnyebb lesz így.

2. Ne vedd félvállról a kreatív tartalmaid

A közösségi médiában a hirdetés lelke lesz a kreatívod. Fontos, hogy minőségi, szép kreatívok képviseljék a terméked vagy a szolgáltatásod. Az egyik legegyszerűbben használható és leggyorsabban megtanulható program erre a Canva, ha nem értesz a Photoshophoz.

Előre legyártott több felületen használható sablonokkal találkozol, amiket könnyedén a saját igényeid szerint tudsz módosítani. Nézd meg a nagyobb konkurenciáid kreatívjait is, hogy ihletet tudj meríteni.

Nézzük, hogy mi a legnagyobb hirdetési hiba kreatív készítés terén:

  • Nem egyértelmű az üzeneted
  • Túl sok az információ
  • Túl zsúfolt a kép
  • Véletlenszerű színeket és betűtípust használsz
  • Nem illik az arculatodhoz a kreatív
  • Változtatás nélkül használod más terveit

3. Ne akarj mindenhol ott lenni

Mindenképp állj több lábon és ne egy csatornára építsd a marketinged. Ez viszont nem azt jelenti, hogy minden platformon görcsösen jelen kell lenned. Vizsgáld meg a célközönséged és annak megfelelően tervezd a kommunikációd.

Tipikus hirdetési hiba, ha teljesen irreleváns számodra az Instagram, Árukereső, vagy éppen a TikTok, te mégis ott akarsz lenni, mert másoknak ezek beváltak.

Egyrészt nagyon vontatott lesz az egész, másrészt pedig nagy valószínűséggel nem fogsz elérni átütő sikert.

4. Ne légy túl elfoglalt

Ha Neked sincs a saját vállalkozásodra időd, akkor kinek lenne? Ne várd a megoldást másoktól. Igenis rajtad (is) múlik a sikered, neked is részese kell lenned a marketingstratégia kialakításának! Ne vigyenek el a saját vezetői teendőid, találj egy kis időt arra, amikor kreatívan tudsz gondolkodni a vállalkozásod jövőjéről.

Ha vannak jó fej marketingeseid, akik már előre odakészítették az asztalodra az ötleteiket, akkor nézd át és jelezz vissza, hogy melyik megvalósítható. Minden más adminisztratív feladatra pedig alkalmazz virtuális asszisztenseket!

ne légy túl elfoglalt

5. Ne légy túl óvatos

Úgy nem lehet profitot maximalizálni, hogy a költségeket csökkented. A profitot csak akkor tudod ténylegesen növelni és akkor lesz jobb a vállalkozásnak, ha a bevételt növeled. Minden egyéb esetben csak áltatod magad, hogy ez majd így jó lesz.

Ahhoz viszont, hogy a bevételt növeld, nagy eséllyel a költségeket is kelleni fog, különben csak egy helyben toporogsz. Egy bizonyos szinten túl már nem éri meg az adott szinten optimalizálni, hiszen már nem fog nagyobb eredményt hozni. Ilyenkor bátrabbnak kell lenni és a költségeket is növelni.

Ha a fenti pontokra odafigyelsz a későbbiekben, akkor egész biztos meg lesz a pozitív hatása! Ha pedig úgy érzed kellene egy kis segítség, akkor kérj ingyenes konzultációt és akár díjmentesen segítünk!

Miért érdemes ingyenes ajánlatot kérned?

Webmaist előny:Teljesen ingyenes, nem terhel kötelezettség
Webmaist előny:Ha nem fogunk együtt dolgozni, akkor is tanulhatsz belőle
Webmaist előny:Ismerjük a problémáid, így hamar közös nevezőre jutunk
Webmaist előny:Nem sértődünk meg, ha versenyezteted az ajánlataidat

Ajánlatkérő űrlap

Vissza
Webmaister online jelenlét

Online jelenlét A-tól Z-ig

Webáruház tulajdonosként pontosan tudjuk, hogy milyen szempontoknak szeretnénk, ha megfelelne webáruházunk. Éppen ezért vállalkozásunk fő profilja a teljeskörű szolgáltatás, egészen a webáruház elkészítésétől a tartalommarketingen és hírlevelezésen át az online marketing kampánykezelésig.

Webmaister hírlevél

Iratkozz fel hírlevelünkre

Webmaister telefon Telefon: +36-30/913-5283

Webmaister email Email: hello@webmaister.hu

Webmaister közösségi média Kövess minket: Webmaister Facebook Webmaister Instagram Webmaister LinkedIn Webmaister TikTok

Hivatalos Google partnerek vagyunk

Webmaister Kft. - Hivatalos Google Partner

Hivatalos Unas partnerek vagyunk

Unas partner

További partnereink

Cookiebot
Cookiebot hivatalos partner
Usercentrics
Optimonk
SalesAutopilot
Billingo
TrustIndex
CWEB
Utánvét Ellenőr
Canva
FogyasztóBarát
  • Kezdőlap
  • Ajánlatkérés
  • Marketing mindenkinek
  • Karrier
  • Blog
  • Adatkezelés
  • ÁSZF
  • Kapcsolat

Copyright © 2025 Webmaister.hu - Webmaister Kft. Minden jog fenntartva!

  • Marketing
  • Időpontfoglalás
  • Szolgáltatások
    Szolgáltatások
    • Tuninglabor
    • Marketing
    • Webáruház készítés
  • Unas
    Unas
    • Unas fejlesztések
  • Referenciák
  • Blog
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhetsz, amivel elfogadod az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.