Webmaister.hu

Ajánlatkérés

Webmaister.hu
  • Marketing
  • Időpontfoglalás
  • Szolgáltatások
    • Tuninglabor
    • Marketing
    • Webáruház készítés
  • Unas
    • Unas fejlesztések
  • Referenciák
  • Blog

Ajánlatkérés

  1. Blog
Facebook
Google
Hírlevél
Marketing
SEO
Stratégia
TikTok
Unas
Webshop
Szűrés törlése
Aug 13
Milyen buktatók elé nézel webshop indítása során?
Aug 13
Milyen buktatók elé nézel webshop indítása során?

Azzal bizonyára nem árulunk el nagy titkot, hogy számtalan buktatóval szembesülsz majd a webshop indítása során. De ne aggódj, még véletlen sem szeretnénk eltántorítani, csak kicsit felnyitni a szemed és megmutatni, hogy ez nem egyemberes feladat és az ördög bizony a részletekben rejlik! Hiszen egy jól működő, sikeres webshop tulajdonosának lenni az egyik legjobb dolog, ami történhet veled! Hónapról hónapra követheted, ahogy "felnő" a shop és egyre több, és több bevételt termel majd.

Részletek
Júl 30
Konverziómérés és ami mögötte van
Júl 30
Konverziómérés és ami mögötte van

Konverziómérés mindenek előtt! Nem elegendő, ha jók a megérzéseid, ha a számok mást mutatnak, akkor valami nincs rendben, ideje belemélyedni! Ne feledd, többek között a sikeres webshop titka, ha követed a statisztikákat és az elemzések alapján hozod meg döntésed.

Részletek
Júl 16
A vásárlói élmény növelése – avagy itt az ideje a vásárló fejével gondolkodnod
Júl 16
A vásárlói élmény növelése – avagy itt az ideje a vásárló fejével gondolkodnod

Megakadtál egy szinten, nem tudsz előrébb jutni? Kipróbáltál már mindent, de nem jön a siker? A vásárlói élmény növelése a következő feladat!

Részletek
Jún 18
Google Ads javaslatok automatikus alkalmazása
Jún 18
Google Ads javaslatok automatikus alkalmazása

Még április közepén jelentette be a keresőóriási, hogy új funkcióval bővülnek a Google Ads javaslatok, Ez pedig nem más, mint az automatikus javítások alkalamzása. Elsőre talán kicsit rosszul hangzik, hiszen mindannyian találkoztunk már a Google rendszer javaslataival, amik között akad jó néhány, ami megkérdőjelezhető. Szerencsére Google Ads partnerként már jóval a publikus béta megjelenés előtt kipróbálhattuk az új funkciókat, így van miről beszámolnunk.

Részletek
Jún 04
Mekkora marketing költség javasolt induláshoz?
Jún 04
Mekkora marketing költség javasolt induláshoz?

Sokszor megkapjuk azt a kérdés, hogy mekkora marketing költség ideális ahhoz, hogy a leggyorsabban a legtöbb bevételt hozza. Ilyenkor az első, amit figyelembe kell venni az az, hogy mekkora költséget tudtok egyáltalán erre fordítani. Persze, ettől függetlenül tudjuk, hogy jó valami támpontot is belőni.

Részletek
Máj 21
Performance Max kampány tapasztalatok
Máj 21
Performance Max kampány tapasztalatok

Már lassan nem lesz választási lehetőség Performance Max kampány vagy Shopping kampány között, ezért elhozzuk a gyakran ismételt kérdéseket. Korábban már írtunk a Performance Max béta verziójáról, olvasd el az akkor született első benyomásainkat!

Részletek
Máj 07
Google Analytics 4, mint kötelezettség
Máj 07
Google Analytics 4, mint kötelezettség

Eljött az idő, a Google Analytics 4 most már kötelező, ha nem akarsz lemaradni. Kezdd el az adatgyűjtést még ma, ugyanis 2023. július 1-től megszűnik a korábban használt Universal Analytics. Ha most átállsz, már lesz 1 évnyi adatod, amit összehasonlíthatsz.

Részletek
Ápr 23
Organikus forgalom növelése hatékonyan
Ápr 23
Organikus forgalom növelése hatékonyan

Az e-kereskedelemben az organikus forgalom növelése kritikus pont, sokan nem is fektetnek erre kellő figyelmet. De mire van szükséged hozzá? Mindenekelőtt kezdésnek olvasd el a keresőoptimalizálás gyorstalpalónkat!

Részletek
Ápr 09
Kulcsszavak a Google Ads-ben
Ápr 09
Kulcsszavak a Google Ads-ben

Mondhatnánk azt is, hogy a kulcsszavak a keresési hirdetések alfája és ómegája! Nagyon fontos, hogy mit és milyen egyezéssel használsz!

Részletek
Márc 26
Kommentkezelés, bejegyzések moderálása – Miért fontos ez?
Márc 26
Kommentkezelés, bejegyzések moderálása – Miért fontos ez?

Már a kommentkezelés szótól is kiráz a hideg? Mindig ezt szajkózzák neked a marketingesek? Ez nem véletlen, mit sem érsz a márkaépítéssel, ha botrányosan kezeled a hozzászólásokat.

Részletek
Febr 26
Email marketing, valóban eljárt már felette az idő?
Febr 26
Email marketing, valóban eljárt már felette az idő?

Már a kérdésből is gondolhatod, hogy nem arról fogunk írni, hogy felesleges az email marketing és ne küldj több hírlevelet. De azért ne lépj most ki, érdemes lesz végig olvasni a cikket, hiszen több jó tippet is hozunk, hogy miért gondoljuk úgy, van létjogosultsága, ráadásul nem is kicsi. Nézzük hírlevél típusonként a dolgot.

Részletek
Febr 12
Apró trükkök, hogy eredményes Google Ads kampányokat futtass
Febr 12
Apró trükkök, hogy eredményes Google Ads kampányokat futtass

Számos összetevője van, hogy mitől lehet eredményes Google Ads kampányokat futtatni. Az ördög a részletekben rejlik, nézzük mire kell figyelned! Ha pedig kíváncsi lennél a sikeres Facebook hirdetések titkaira, olvasd el azt is!

Részletek
Jan 29
TikTok hirdetés tények és tévhitek
Jan 29
TikTok hirdetés tények és tévhitek

Óriási szeletet hasít az új platform a közösségi médiából. Egyre kevésbé megkerülhető, nézzünk hát néhány TikTok hirdetés tényt és tévhitet.

Részletek
Jan 15
Ne a nagy multikat vedd alapul stratégiaalkotás során
Jan 15
Ne a nagy multikat vedd alapul stratégiaalkotás során

Bezzeg a nagyok, ők is ezt csinálják, akkor mi miért ne? Talán felmerült már benned is a kérdés stratégiaalkotás során, hiszen ott elég jó szakmai csapat áll a dolgok mögött, de elmondjuk miért nem a legjobb stratégia, ha azt szeretnéd másolni, amit ők csinálnak.

Részletek
Jan 01
Miért nem vagy még online? Avagy webáruház indítás okosan!
Jan 01
Miért nem vagy még online? Avagy webáruház indítás okosan!

Ha még sosem tetted fel ezt a kérdést magadnak, vagy már számtalanszor feltetted, de mégsem lépted meg, akkor mindenképp olvasd el ezt a cikket! Nézzük néhány egyszerű lépésben, hogy a webáruház indítás ideje valóban eljött-e számodra.

Részletek
Dec 18
Kosárelhagyás csökkentése a gyakorlatban
Dec 18
Kosárelhagyás csökkentése a gyakorlatban

Már csak egy egészen pici hiányozna, hogy leadja a rendelését, de mégis továbbáll a látogató. De hogyan működik a kosárelhagyás csökkentése?

 

Részletek
Dec 04
Hova szeretnél eljutni, mi az üzleti terv?
Dec 04
Hova szeretnél eljutni, mi az üzleti terv?

Ha egy webshopot indítottál nyilván nem az a cél, hogy egy kis plusz kiegészítést tegyél a fizetésed mellé, hanem minél hamarabb ebből szeretnél megélni, szeretnéd, ha gyorsan és nagyot tudnál nőni. Üzleti terv nélkül ez nem fog működni, szóval, ha eddig csak sodródtál az árral, ideje változtatni!

Részletek
Nov 20
Marketingstratégia az új évre
Nov 20
Marketingstratégia az új évre

Marketingstratégia mindenek előtt! Ha eddig nem vetted volna komolyan, akkor az új év alkalmával itt az ideje elkezdeni!

Részletek
  • 1 1
  • 2
  • 3 3
  • 1 1
  • 2
  • 3 3
Webmaister online jelenlét

Online jelenlét A-tól Z-ig

Webáruház tulajdonosként pontosan tudjuk, hogy milyen szempontoknak szeretnénk, ha megfelelne webáruházunk. Éppen ezért vállalkozásunk fő profilja a teljeskörű szolgáltatás, egészen a webáruház elkészítésétől a tartalommarketingen és hírlevelezésen át az online marketing kampánykezelésig.

Webmaister hírlevél

Iratkozz fel hírlevelünkre

Webmaister telefon Telefon: +36-30/913-5283

Webmaister email Email: hello@webmaister.hu

Webmaister közösségi média Kövess minket: Webmaister Facebook Webmaister Instagram Webmaister LinkedIn Webmaister TikTok

Hivatalos Google partnerek vagyunk

Webmaister Kft. - Hivatalos Google Partner

Hivatalos Unas partnerek vagyunk

Unas partner

További partnereink

Cookiebot
Cookiebot hivatalos partner
Usercentrics
Optimonk
SalesAutopilot
Billingo
TrustIndex
CWEB
Utánvét Ellenőr
Canva
FogyasztóBarát
  • Kezdőlap
  • Ajánlatkérés
  • Marketing mindenkinek
  • Karrier
  • Blog
  • Adatkezelés
  • ÁSZF
  • Kapcsolat

Copyright © 2025 Webmaister.hu - Webmaister Kft. Minden jog fenntartva!

  • Marketing
  • Időpontfoglalás
  • Szolgáltatások
    Szolgáltatások
    • Tuninglabor
    • Marketing
    • Webáruház készítés
  • Unas
    Unas
    • Unas fejlesztések
  • Referenciák
  • Blog
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhetsz, amivel elfogadod az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.