Ingyenes E-BOOK, hogy hatékonyabbak legyenek hirdetéseid!
Ajánlatkérés
Nem számít, hogy most indulsz vagy már évek óta a piacon vagy, a tartalomgyártás mindig különösen fontos és ez lehet az egyik versenyelőnyöd!
Rengeteg tényezőn múlik a sikeres webshop és ha már csak egy is félremegy ezek közül, lehet hogy minden odaveszett. Mit tehetsz a sikerért? Első sorban légy kitartó, és következetes, na meg persze türelmes!
Ingyenes marketingeszközök arzenáljával találkozhatsz a piacon, melyek előre vihetik vállalkozásod. Te használod őket? Nagyon hasznosak és még fizetni sem kell értük, mindenképp érdemes kipróbálnod, ha eddig nem tetted volna.
Főleg indulásnál jelent ez óriási fejtörést, hogy melyik marketing csatornák azok, melyekre szükségem van és melyek, amik csak a pénz viszik. Szerencsére vannak remek ingyenes marketing eszközök is, de nézzük neked mire van szükséged!
BNPL, azaz Buy Now, Pay Later, lassan megkerülhetetlen lesz az úgymond "ingyen" áruhitel az online világban, érdemes kihasználnod már most!
Azzal bizonyára nem árulunk el nagy titkot, hogy számtalan buktatóval szembesülsz majd a webshop indítása során. De ne aggódj, még véletlen sem szeretnénk eltántorítani, csak kicsit felnyitni a szemed és megmutatni, hogy ez nem egyemberes feladat és az ördög bizony a részletekben rejlik! Hiszen egy jól működő, sikeres webshop tulajdonosának lenni az egyik legjobb dolog, ami történhet veled! Hónapról hónapra követheted, ahogy "felnő" a shop és egyre több, és több bevételt termel majd.
Konverziómérés mindenek előtt! Nem elegendő, ha jók a megérzéseid, ha a számok mást mutatnak, akkor valami nincs rendben, ideje belemélyedni! Ne feledd, többek között a sikeres webshop titka, ha követed a statisztikákat és az elemzések alapján hozod meg döntésed.
Megakadtál egy szinten, nem tudsz előrébb jutni? Kipróbáltál már mindent, de nem jön a siker? A vásárlói élmény növelése a következő feladat!
Még április közepén jelentette be a keresőóriási, hogy új funkcióval bővülnek a Google Ads javaslatok, Ez pedig nem más, mint az automatikus javítások alkalamzása. Elsőre talán kicsit rosszul hangzik, hiszen mindannyian találkoztunk már a Google rendszer javaslataival, amik között akad jó néhány, ami megkérdőjelezhető. Szerencsére Google Ads partnerként már jóval a publikus béta megjelenés előtt kipróbálhattuk az új funkciókat, így van miről beszámolnunk.
Sokszor megkapjuk azt a kérdés, hogy mekkora marketing költség ideális ahhoz, hogy a leggyorsabban a legtöbb bevételt hozza. Ilyenkor az első, amit figyelembe kell venni az az, hogy mekkora költséget tudtok egyáltalán erre fordítani. Persze, ettől függetlenül tudjuk, hogy jó valami támpontot is belőni.
Már lassan nem lesz választási lehetőség Performance Max kampány vagy Shopping kampány között, ezért elhozzuk a gyakran ismételt kérdéseket. Korábban már írtunk a Performance Max béta verziójáról, olvasd el az akkor született első benyomásainkat!
Eljött az idő, a Google Analytics 4 most már kötelező, ha nem akarsz lemaradni. Kezdd el az adatgyűjtést még ma, ugyanis 2023. július 1-től megszűnik a korábban használt Universal Analytics. Ha most átállsz, már lesz 1 évnyi adatod, amit összehasonlíthatsz.