Webmaister.hu

Ajánlatkérés

Webmaister.hu
  • Marketing
  • Időpontfoglalás
  • Szolgáltatások
    • Tuninglabor
    • Marketing
    • Webáruház készítés
  • Unas
    • Unas fejlesztések
  • Referenciák
  • Blog

Ajánlatkérés

  1. Blog
  1. Blog
Vissza
Organikus forgalom növelése hatékonyan

Organikus forgalom növelése hatékonyan

Az e-kereskedelemben az organikus forgalom növelése kritikus pont, sokan nem is fektetnek erre kellő figyelmet. De mire van szükséged hozzá? Mindenekelőtt kezdésnek olvasd el a keresőoptimalizálás gyorstalpalónkat!

Ápr 23
2022
09:00
Ádám
Ádám
2022.04.23 09:00
Marketing
SEO
Szűrés törlése
Ápr 23
2022
09:00

Organikus forgalom növelése hatékonyan

Írj blogot!

Nem kell regényírásba fogni, 1.500-3.000 karakteres releváns és rendszeres blogbejegyzésekkel sokat tehetsz azért, hogy a Google beindexeljen és releváns tartalmaid alapján előrébb soroljon a találatok között.

Figyelj rá mindig, hogy csak olyan témában írj, ami szorosan kapcsolódik céged tevékenységéhez. A Webmaister blogcikkek között se fogsz villanyszerelési tippekkel találkozni, ez nem véletlen. Koncentrálj a szakterületedre, amiben a legjobb vagy, szóljon erről a tartalomgyártás!

Blogcikk írás

Kezdj el a SEO-ra koncentrálni!

Az organikus forgalom növelése már a technikai SEO beállításokkal is elindulhat. Tedd rendbe oldalaid Címsorait, meta adatait és URL-jeit, ez is látható eredményeket fog hozni!

Emellett pedig igyekezz elhagyni a gyártói szövegeket. Érdemes a kategória oldalaidon, termékoldalaidon egyedi szöveges tartalmat feltöltened, hogy ezeket is értékelni tudja a Google.

Ha már ezeket kipipáltad, akkor elkezdheted a külső linképítést is, amivel megbízhatsz szakértő ügynökséget is, de akár magad is meg tudod csinálni, ha figyelsz pár alapszabályra. Már számos lehetőség adott ahhoz, hogy te magad is elvégezd a "piszkos munkát".

Például a WhitePress nevű külső linképítő szolgáltató kiválóan alkalmas erre. Az előre megírt cikked is meg tudod jeleníteni, de akár ott is tudsz cikket íratni szövegírókkal.

Ezt követően pedig ki tudod választani, hogy melyik oldalon szeretnéd, ha a cikked megjelenne. Látod egyből, hogy ezért mennyit kell fizetned, ráadásul így sok külső linképítő szolgáltató céggel szemben kontrollálhatod, hogy milyen célközönségnek, milyen minőségű oldalon jelenik meg a tartalmad.

Légy aktív a közösségi médiában!

A Facebooknak ugyan már elég alacsony az organikus elérése, és egyre nehezebb ott átütő sikereket elérni, de releváns tartalommal és egy minimális kiemeléssel még ez is áthidalható. Később pedig nagyobb eséllyel jutsz el a célközönségedhez már "teljesen ingyen" is.

A jövőre nézve pedig a cél az is, hogy egyre több idegen tartalmat lássunk majd a Facebookon, hogy jobban fent tudják tartani az érdeklődést. Tehát ebben is várható pozitív változás.

Emellett a cél, hogy a lehető legtöbb felületen aktív legyél, legyen szó Instagramról, LinkedInről, vagy Twitterről. Ha pedig a szöveges és képi tartalmak után valami többre vágynál, itt az ideje elkezdened ismerkedni a TikTokkal is.

Reagálj mindenre!

Reagálj mindenre!

Nem elég, ha kiengedsz egy bejegyzést, azt követned és moderálnod is kell a kommenteket. Minden kérdésre válaszolj, ha pedig valaki negatív kommentet írna, akkor mérlegelj. Ha van igazságalapja mindenképp orvosold a problémát, próbáld előnyödre fordítani.

A bejegyzéseken túl írhatnak rólad megjegyzést vélemény formájában is Google vagy Facebook profilodon. Akár pozitív, akár negatív, vedd a fáradtságot, köszönd meg, járj utána, tisztázd a félreértéseket. A lelkesedésedet a keresőóriás is értékelni fogja!

Miért érdemes ingyenes ajánlatot kérned?

Webmaist előny:Teljesen ingyenes, nem terhel kötelezettség
Webmaist előny:Ha nem fogunk együtt dolgozni, akkor is tanulhatsz belőle
Webmaist előny:Ismerjük a problémáid, így hamar közös nevezőre jutunk
Webmaist előny:Nem sértődünk meg, ha versenyezteted az ajánlataidat

Ajánlatkérő űrlap

Vissza
Webmaister online jelenlét

Online jelenlét A-tól Z-ig

Webáruház tulajdonosként pontosan tudjuk, hogy milyen szempontoknak szeretnénk, ha megfelelne webáruházunk. Éppen ezért vállalkozásunk fő profilja a teljeskörű szolgáltatás, egészen a webáruház elkészítésétől a tartalommarketingen és hírlevelezésen át az online marketing kampánykezelésig.

Webmaister hírlevél

Iratkozz fel hírlevelünkre

Webmaister telefon Telefon: +36-30/913-5283

Webmaister email Email: hello@webmaister.hu

Webmaister közösségi média Kövess minket: Webmaister Facebook Webmaister Instagram Webmaister LinkedIn Webmaister TikTok

Hivatalos Google partnerek vagyunk

Webmaister Kft. - Hivatalos Google Partner

Hivatalos Unas partnerek vagyunk

Unas partner

További partnereink

Cookiebot
Cookiebot hivatalos partner
Usercentrics
Optimonk
SalesAutopilot
Billingo
TrustIndex
CWEB
Utánvét Ellenőr
Canva
FogyasztóBarát
  • Kezdőlap
  • Ajánlatkérés
  • Marketing mindenkinek
  • Karrier
  • Blog
  • Adatkezelés
  • ÁSZF
  • Kapcsolat

Copyright © 2025 Webmaister.hu - Webmaister Kft. Minden jog fenntartva!

  • Marketing
  • Időpontfoglalás
  • Szolgáltatások
    Szolgáltatások
    • Tuninglabor
    • Marketing
    • Webáruház készítés
  • Unas
    Unas
    • Unas fejlesztések
  • Referenciák
  • Blog
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhetsz, amivel elfogadod az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.