Webmaister.hu

Ajánlatkérés

Webmaister.hu
  • Marketing
  • Időpontfoglalás
  • Szolgáltatások
    • Tuninglabor
    • Marketing
    • Webáruház készítés
  • Unas
    • Unas fejlesztések
  • Referenciák
  • Blog

Ajánlatkérés

  1. Blog
  1. Blog
Vissza
Hova szeretnél eljutni, mi az üzleti terv?

Hova szeretnél eljutni, mi az üzleti terv?

Ha egy webshopot indítottál nyilván nem az a cél, hogy egy kis plusz kiegészítést tegyél a fizetésed mellé, hanem minél hamarabb ebből szeretnél megélni, szeretnéd, ha gyorsan és nagyot tudnál nőni. Üzleti terv nélkül ez nem fog működni, szóval, ha eddig csak sodródtál az árral, ideje változtatni!

Dec 04
2021
09:00
Ádám
Ádám
2021.12.04 09:00
Marketing
Stratégia
Szűrés törlése
Dec 04
2021
09:00

Üzleti terv fontossága

Vannak céljaid és ütemezésed?

Érdemes leülnöd és megfogalmazni azokat a célokat, amiket rövid, illetve hosszútávon el szeretnél érni, tehát egy üzleti terv elengedhetetlen lesz, ha vannak céljaid. Többek között ez a stratégiaalkotás alapja.

Lehetnek teljesen irreális vágyaid is, hogy a piac egyik legmeghatározóbb szereplőjévé szeretnél majd válni. Fontos, hogy reális megvalósítási időt adj magad, hogy ne legyen csalódás már az elején. Legyen több célod, különböző időszakokra és nézd, tudod-e tartani az ütemet!

Tehát ha maradunk annál, hogy a piac meghatározó szereplőjévé szeretnél válni, akkor azt ne 1 éves tervek közé sorold. Természetesen lehet, hogy megtaláltál egy olyan lehetőséget, olyan ötleted van, amivel akár ez még lehetséges is, de a legtöbb esetben azért kicsit nehezebb, és hosszabb lesz az út.

Amennyiben már adott a terv és a stratégia egy része, következő lépés a webáruház indítás, olvasd el ezzel kapcsolatos cikkünket is!

Mit teszel a céljaid eléréséért?

Odadobod az egész projektet egy marketinges csapat kezébe és várod, hogy megoldják helyetted a dolgok jelentős részét? Ha ezen a kérdésen komolyan elgondolkoztál, akkor itt az ideje újratervezni! Egy alapjaiban koncepció nélküli projekten, minden további nélkül a legjobb marketinges sem fog csodát tenni, ráadásul induló webshop tulajonosként nagyon válogasd meg, hogy milyen marketing szakemberre bízod céged!

Először is kell egy jó termék, vagy szolgáltatás! Ez az első lépés, amivel ki tudsz tűnni a tömegből. Kell egy olyan versenyelőny, ami kiemel a versenytársak sokasága közül. Mik lehetnek ezek a versenyelőnyök?

1. Árverseny

Beszállhatsz árversenybe is, de ez indulóként elég nehéz vállalkozás lesz és egyébként sem javasoljuk soha, mert mindig lesz egy óriás vállalat, aki alád tud ígérni. Ráadásul hosszútávon is belebukhatsz ebbe az előnybe. Nem minden a bevétel, ha utána nem marad semmi belőle. Lehet sok vásárlód, de neked ettől nem lesz jobb, jól gondold meg, hogy ezen az úton indulsz el, mert vannak jobb lehetőségeid is!

2. Közösségépítés

Építs közösséget, adj élményt! Sokan érzelmi alapon döntenek. Lehet, hogy azt mondod ez hülyeség, de gondolj bele. Ha azt látom, hogy mindenki szívesen vásárol egy adott cégtől, rengeteg a pozitív tapasztalat, segítőkészen állnak hozzád, akkor neked nem ér meg egy kicsit több pénzt ez a plusz, amit megkapsz? Naná, hogy megéri, ráadásul beindul a csordaszellem és nincs megállás! Időigényes az tény, viszont a konkurencia nagy valószínűséggel éppen ezért nem is vágott bele.

3. Ajándékozás

Adj ajándék terméket! Itt nem arra gondolok, hogy több ezer forint értékű termékeket kell ajándékba adni. Apró figyelmesség, amire nem is számít senki, ilyen például, hogy teszel egy köszönőkártyát a csomagba, mellé egy kis csokit, egy komolyan megkomponált, értékes szakmai cikket e-book formában, esetleg nyomtatva.

De számold ki mennyibe kerül egy logózott toll, nyakbaakasztó, naptár, vagy sörnyitó. Ha leosztod, neked alig van vele költséged, de a vásárló úgy fogja érezni, hogy, ezek aztán a jófej eladók. Hidd el, egyből elfogja mesélni másoknak is, a csordaszellem itt is működik!

4. Extra szolgáltatás

Ha nem tudsz olyan szolgáltatást adni, ami az iparágadon belül fontos lenne, például jó lenne helyszíni felmérést kínálni a vásárlás mellé, hogy biztosan a megfelelő termék kerüljön beüzemelésre, de kezdőként még nincs rá kapacitásod. Ne csüggedj, próbálkozz a másik oldalról, told ki az elállási időt a jogszabályban meghatározott 14 napról 30, 60, esetleg 90 napra.

Hidd el, óriási lesz a bizalom, de aki vissza akarja küldeni a terméket, 14 napon belül is megteszi, így szinte extra kockázatot nem is vállalsz.

Még tovább mennél? Vállald át a visszaküldés díját is, így reklámozhatod magad úgy, hogy a vásárlás teljesen kockázatmentes, ennek biztosan nem tudnak ellenállni!

Üzleti célok

Ne várd a sült galambot, hogy a szádba repüljön, hiszen már megtanulhattad, hogy nincs ingyen vacsora! Keresd mindig a lehetőségeket, az újabb termékeket, a plusz szolgáltatást, amit adhatsz, amivel elkötelezett vásárlókat fogsz szerezni. Figyeld a nagyobb konkurenciát, akár külföldi feltörekvő, vagy piacvezető cégek példáját is követheted és próbáld beilleszteni az ötleteket elsőként a hazai piacon.

De mindenekelőtt számolj! Tervezd meg a várható költséged, a forgalmad, készülj tartalékkal és legyen egy vészforgatókönyved, ha mégsem úgy sülne el, ahogy tervezted.

Ismerd a piacod!

Próbáld meg, amennyire csak lehet feltérképezni a célközönséged, és annak megfelelően növekedni kínálatban. Alkalmazz kulcsszókutatást és tudd meg mire van igény, mielőtt rossz döntést hoznál. Nem kell neked mindent árulni, ha arra egyébként a vevőid nem vevők. Minek tartanál fent felesleges raktárkészletet?! Szolgáltatóként sem kell mindenben jónak lenned, nem érthetsz mindenhez. Koncentrálj mindig arra, amiben jó vagy! Ne akarj mindent egyszerre!

Ha még is több olyan ötleted lenne, ami szeretnél megvalósítani, akkor érdemes lehet különválasztani ezeket egymástól. Az pedig már csak hab a tortán, ha minden klappol és mindkét üzlet sikeres lesz rövid időn belül. Viszont ne feledd, minden webshop indításának vannak buktatói, készülj fel rájuk! Ne feledd, a cél üzleti terv nélkül csak egy álom, tehát munkára fel!

Vannak még jó ötleteink, amivel kitűnhetsz a versenytársak közül és egy dinamikusan növekvő projekt gazdája lehetsz. Keress minket bizalommal, ha úgy gondolod tudunk segíteni céljaid elérésében!

Miért érdemes ingyenes ajánlatot kérned?

Webmaist előny:Teljesen ingyenes, nem terhel kötelezettség
Webmaist előny:Ha nem fogunk együtt dolgozni, akkor is tanulhatsz belőle
Webmaist előny:Ismerjük a problémáid, így hamar közös nevezőre jutunk
Webmaist előny:Nem sértődünk meg, ha versenyezteted az ajánlataidat

Ajánlatkérő űrlap

Vissza
Webmaister online jelenlét

Online jelenlét A-tól Z-ig

Webáruház tulajdonosként pontosan tudjuk, hogy milyen szempontoknak szeretnénk, ha megfelelne webáruházunk. Éppen ezért vállalkozásunk fő profilja a teljeskörű szolgáltatás, egészen a webáruház elkészítésétől a tartalommarketingen és hírlevelezésen át az online marketing kampánykezelésig.

Webmaister hírlevél

Iratkozz fel hírlevelünkre

Webmaister telefon Telefon: +36-30/913-5283

Webmaister email Email: hello@webmaister.hu

Webmaister közösségi média Kövess minket: Webmaister Facebook Webmaister Instagram Webmaister LinkedIn Webmaister TikTok

Hivatalos Google partnerek vagyunk

Webmaister Kft. - Hivatalos Google Partner

Hivatalos Unas partnerek vagyunk

Unas partner

További partnereink

Cookiebot
Cookiebot hivatalos partner
Usercentrics
Optimonk
SalesAutopilot
Billingo
TrustIndex
CWEB
Utánvét Ellenőr
Canva
FogyasztóBarát
  • Kezdőlap
  • Ajánlatkérés
  • Marketing mindenkinek
  • Karrier
  • Blog
  • Adatkezelés
  • ÁSZF
  • Kapcsolat

Copyright © 2025 Webmaister.hu - Webmaister Kft. Minden jog fenntartva!

  • Marketing
  • Időpontfoglalás
  • Szolgáltatások
    Szolgáltatások
    • Tuninglabor
    • Marketing
    • Webáruház készítés
  • Unas
    Unas
    • Unas fejlesztések
  • Referenciák
  • Blog
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhetsz, amivel elfogadod az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.