Verhetetlen válságálló ajánlatok induló kisvállalkozásoknak!

Webmaister.hu

Ajánlatkérés

Webmaister.hu
  • Marketing mindenkinek
  • Időpontfoglalás
  • Szolgáltatások
    • Tuninglabor
    • Marketing mindenkinek
    • Marketing induló vállalkozásoknak
    • Webáruház készítés
    • Ingyenes audit
    • További szolgáltatásaink
  • Unas
    • Unas shopot szeretnék
    • Unas fejlesztések
  • Referenciák
  • Blog

Ajánlatkérés

  1. Blog
  1. Blog
Vissza
Organikus elérés vagy fizetett hirdetés?!

Organikus elérés vagy fizetett hirdetés?!

Ha új ügyfelekhez szeretnénk eljutni az internet segítségével, akkor két lehetőség közül választhatunk: az organikus elérést és a fizetett hirdetések használatát vehetjük számításba.

 

Jan 21
2023
09:00
Ádám
Ádám
2023.01.21 09:00
Marketing
SEO
Stratégia
Szűrés törlése
Jan 21
2023
09:00

Organikus eléréssel próbálkozzak?

Az organikus elérés ingyenes, de sok időt és munkát igényel, szerencsére keresőoptimalizálás gyorstalpalónkkal magad is elvégezheted. Ha nincs lehetőséged hirdetésekre költeni, akkor az időddel és munkáddal kell megfizetned azért, hogy új érdeklődőket generálj a vállalkozásodnak. Ez lehetőséget nyújt az idegen csoportokban történő új kapcsolatok kiépítésére és tartalmak létrehozására a meglévő közönséged számára, amit ők megoszthatnak. Így az elterjesztés ingyenesen történik.

Az organikus növekedés nem mindig mérhető azonnal. Elszántság és kitartás szükséges ahhoz, hogy eredményeket érjünk el. Nehéz megmondani, hogy melyik poszt vagy üzenet hozza majd be az érdeklődőket, és lehet, hogy csak később válik láthatóvá az eredmény.

Organikus elérés

Fizetett hirdetéseket alkalmazzak?

A fizetett hirdetések futtatása kevesebb időt és munkát igényel, de pénzbe kerül. Gyorsan növelheted a közönségedet és az ügyfélkört a hirdetésekre költött pénz segítségével.

A fizetett hirdetések teljesítménye azonnal látható és mérhető. Az elköltött pénz mennyisége és a hirdetések hatékonysága alapján kapunk statisztikákat arról, hogy hányan látták, rákattintottak vagy élték meg az ajánlatunkat, azonnal optimalizálható, nem kell várni hónapokat az eredményre.

Fizetett hirdetések

Mi a helyes út az eredmények növelése érdekében?

Ha van költségvetésed hirdetésekre, de kevés az időd és a türelmed, akkor inkább a fizetett hirdetésekre fókuszálj. Természetesen érdemes tartalmat létrehozni, ugyanis a tartalomgyártás fontos része a hirdetéseknek is, de ha gyors eredményeket szeretnél elérni, a fizetett hirdetések irányába kell elindulnod.

Ha nincs költségvetésed hirdetésekre, de van időd, akkor az organikus növekedésre fókuszálj. Az organikus növelésének az a szépsége, hogy közvetlenül kapcsolatba léphetsz a célközönséggel, és értéket adhatsz más csoportokban. Így első kézből megtudhatod, hogy milyen kérdésekre keresnek válaszokat, és milyen problémákkal küzdenek célközönséged tagjai.

Az aranyközépút

Mire ide érsz, talán már magad is rájöttél, hogy bizony, neked mindkettővel kell foglalkoznod. Szerencsére szuper kivitelező szakemberek vannak SEO és PPC területén is, akikkel együtt dolgozhatsz, így az időd helyett mindkettőért csak a pénzeddel kell fizetni, de mivel mindannyiunk számára az időnk a legértékesebb, így hosszú távon ez lesz számodra is az optimális választás.

Ha segítségre van szükséged a professzionális fizetett hirdetések beállításában, kérj tőlünk ingyenes konzultációt és készséggel segítünk!

Ahogy mindig mondani szoktam, nincs ingyenes vacsora, valamivel fizetned kell az eredményeidért. Amellett, hogy több időd marad az üzletfejlesztésre, a szakértőknek köszönhetően hamarabb jönnek az eredmények is, mintha magad kísérleteznél.

Organikus elérés vagy fizetett hirdetések - az aranyközépút

Miért érdemes ingyenes ajánlatot kérned?

Webmaist előny:Teljesen ingyenes, nem terhel kötelezettség
Webmaist előny:Ha nem fogunk együtt dolgozni, akkor is tanulhatsz belőle
Webmaist előny:Ismerjük a problémáid, így hamar közös nevezőre jutunk
Webmaist előny:Nem sértődünk meg, ha versenyezteted az ajánlataidat

Ajánlatkérő űrlap

Vissza
Webmaister online jelenlét

Online jelenlét A-tól Z-ig

Webáruház tulajdonosként pontosan tudjuk, hogy milyen szempontoknak szeretnénk, ha megfelelne webáruházunk. Éppen ezért vállalkozásunk fő profilja a teljeskörű szolgáltatás, egészen a webáruház elkészítésétől a tartalommarketingen és hírlevelezésen át az online marketing kampánykezelésig.

Webmaister hírlevél

Iratkozz fel hírlevelünkre

Feliratkozom

Webmaister telefon Telefon: +36-30/913-5283

Webmaister email Email: hello@webmaister.hu

Webmaister közösségi média Kövess minket: Webmaister Facebook Webmaister Instagram Webmaister LinkedIn Webmaister TikTok

Hivatalos Google partnerek vagyunk

Webmaister Kft. - Hivatalos Google Partner

Hivatalos Unas partnerek vagyunk

Unas partner

További partnereink

Cookiebot
Cookiebot hivatalos partner
Usercentrics
Optimonk
SalesAutopilot
Billingo
TrustIndex
CWEB
Utánvét Ellenőr
Canva
FogyasztóBarát
  • Kezdőlap
  • Ajánlatkérés
  • Marketing mindenkinek
  • Karrier
  • Blog
  • Adatkezelés
  • ÁSZF
  • Kapcsolat

Copyright © 2025 Webmaister.hu - Webmaister Kft. Minden jog fenntartva!

  • Marketing mindenkinek
  • Időpontfoglalás
  • Szolgáltatások
    Szolgáltatások
    • Tuninglabor
    • Marketing mindenkinek
    • Marketing induló vállalkozásoknak
    • Webáruház készítés
    • Ingyenes audit
    • További szolgáltatásaink
  • Unas
    Unas
    • Unas shopot szeretnék
    • Unas fejlesztések
  • Referenciák
  • Blog
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhetsz, amivel elfogadod az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.