Webmaister.hu

Ajánlatkérés

Webmaister.hu
  • Marketing
  • Időpontfoglalás
  • Szolgáltatások
    • Tuninglabor
    • Marketing
    • Webáruház készítés
  • Unas
    • Unas fejlesztések
  • Referenciák
  • Blog

Ajánlatkérés

  1. Blog
Facebook
Google
Hírlevél
Marketing
SEO
Stratégia
TikTok
Unas
Webshop
Szűrés törlése
Szept 24
Ingyenes marketingeszközök
Szept 24
Ingyenes marketingeszközök

Ingyenes marketingeszközök arzenáljával találkozhatsz a piacon, melyek előre vihetik vállalkozásod. Te használod őket? Nagyon hasznosak és még fizetni sem kell értük, mindenképp érdemes kipróbálnod, ha eddig nem tetted volna.

Részletek
Szept 10
Marketing csatornák, amiket érdemes kihasználnod
Szept 10
Marketing csatornák, amiket érdemes kihasználnod

Főleg indulásnál jelent ez óriási fejtörést, hogy melyik marketing csatornák azok, melyekre szükségem van és melyek, amik csak a pénz viszik. Szerencsére vannak remek ingyenes marketing eszközök is, de nézzük neked mire van szükséged!

Részletek
Júl 30
Konverziómérés és ami mögötte van
Júl 30
Konverziómérés és ami mögötte van

Konverziómérés mindenek előtt! Nem elegendő, ha jók a megérzéseid, ha a számok mást mutatnak, akkor valami nincs rendben, ideje belemélyedni! Ne feledd, többek között a sikeres webshop titka, ha követed a statisztikákat és az elemzések alapján hozod meg döntésed.

Részletek
Jún 18
Google Ads javaslatok automatikus alkalmazása
Jún 18
Google Ads javaslatok automatikus alkalmazása

Még április közepén jelentette be a keresőóriási, hogy új funkcióval bővülnek a Google Ads javaslatok, Ez pedig nem más, mint az automatikus javítások alkalamzása. Elsőre talán kicsit rosszul hangzik, hiszen mindannyian találkoztunk már a Google rendszer javaslataival, amik között akad jó néhány, ami megkérdőjelezhető. Szerencsére Google Ads partnerként már jóval a publikus béta megjelenés előtt kipróbálhattuk az új funkciókat, így van miről beszámolnunk.

Részletek
Máj 21
Performance Max kampány tapasztalatok
Máj 21
Performance Max kampány tapasztalatok

Már lassan nem lesz választási lehetőség Performance Max kampány vagy Shopping kampány között, ezért elhozzuk a gyakran ismételt kérdéseket. Korábban már írtunk a Performance Max béta verziójáról, olvasd el az akkor született első benyomásainkat!

Részletek
Máj 07
Google Analytics 4, mint kötelezettség
Máj 07
Google Analytics 4, mint kötelezettség

Eljött az idő, a Google Analytics 4 most már kötelező, ha nem akarsz lemaradni. Kezdd el az adatgyűjtést még ma, ugyanis 2023. július 1-től megszűnik a korábban használt Universal Analytics. Ha most átállsz, már lesz 1 évnyi adatod, amit összehasonlíthatsz.

Részletek
Ápr 09
Kulcsszavak a Google Ads-ben
Ápr 09
Kulcsszavak a Google Ads-ben

Mondhatnánk azt is, hogy a kulcsszavak a keresési hirdetések alfája és ómegája! Nagyon fontos, hogy mit és milyen egyezéssel használsz!

Részletek
Márc 26
Kommentkezelés, bejegyzések moderálása – Miért fontos ez?
Márc 26
Kommentkezelés, bejegyzések moderálása – Miért fontos ez?

Már a kommentkezelés szótól is kiráz a hideg? Mindig ezt szajkózzák neked a marketingesek? Ez nem véletlen, mit sem érsz a márkaépítéssel, ha botrányosan kezeled a hozzászólásokat.

Részletek
Febr 12
Apró trükkök, hogy eredményes Google Ads kampányokat futtass
Febr 12
Apró trükkök, hogy eredményes Google Ads kampányokat futtass

Számos összetevője van, hogy mitől lehet eredményes Google Ads kampányokat futtatni. Az ördög a részletekben rejlik, nézzük mire kell figyelned! Ha pedig kíváncsi lennél a sikeres Facebook hirdetések titkaira, olvasd el azt is!

Részletek
Szept 11
Performance Max kampánytípus lenne a Google Ads új aduásza?
Szept 11
Performance Max kampánytípus lenne a Google Ads új aduásza?

A Performance Max béta verziójának megjelenése az egyik talán legjelentősebb újdonság az Ads-ben. Korábban már mutattunk néhány Google Ads trükköt és bemutattuk a Google Ads kulcsszókutatást lépésről-lépésre. Most nézzük mik az első benyomások az Ads legújabb nagyágyújával. Olvasd el, hogy mik a Performance Max kampány tapasztalataink több, mint fél évvel később.

Részletek
Aug 28
Universal Analytics vs. Google Analytics 4
Aug 28
Universal Analytics vs. Google Analytics 4

A Google Analytics legújabb verziója, az analitika jövője. Bár még sokan ódzkodunk az átallástól, de hosszútávon ez elkerülhetetlen lesz. A pontos dátumot még nem lehet tudni, bár Google kapcsolattartóink szerint 2023 közepén várható. Mindenesetre jobb időben felkészülni rá és megbarátkozni a gondolattal, na meg persze a felülettel.

Részletek
Júl 31
Google Ads kulcsszókutatás lépésről-lépésre
Júl 31
Google Ads kulcsszókutatás lépésről-lépésre

A PPC kampányok készítése és kezelése embert próbáló feladat, különösen, ha szűk marketing költségkeret áll rendelkezésre. Csakúgy, mint a SEO esetén, a kulcsszavak itt is létfontosságúak. A sikeres keresési hirdetések alapja a kulcsszókutatás. Ha nem vagy szakértője a témának, valószínűleg fogalmad sincs hogyan kezdj neki, mi alapján állítsd be a kulcsszavakat, ebben a cikkben segítünk elmélyedni a kulcsszókutatásban.

Részletek
Júl 03
Online Marketing dióhéjban: Facebook és Google Ads
Júl 03
Online Marketing dióhéjban: Facebook és Google Ads

Az biztos, hogy az online marketing elengedhetetlen lesz, ha egy webshopod van, vagy a neten szeretnél bármit is eladni. Sokszor ez az egyik legnagyobb kiadás havonta, de semmiképp sem javasoljuk, hogy ezen a pontot spórolj a legtöbbet. Amennyiben részletesen érdekelnek a marketing költségkeretek, korábbi bejegyzésünkben elolvashatod.

Részletek
Jún 19
Google Partner kitüntetést kaptunk
Jún 19
Google Partner kitüntetést kaptunk

Elérkezett az idő, júniusban Google Partner kitüntetéssel jutalmazta kitartó és eredményes munkánkat a keresőóriás. Rettentő büszkék vagyunk a csapat minden tagjára és ez az eredmény tovább erősíti bennünk a motivációt, hogy még eredményesebbé tegyük a magyar KKV-k online jelenlétét! Ráadásul ez neked 120.000 forint értékű hirdetési jóváírást jelent!

Részletek
  • 1
  • 2 2
  • 3 3
  • 1
  • 2 2
  • 3 3
Webmaister online jelenlét

Online jelenlét A-tól Z-ig

Webáruház tulajdonosként pontosan tudjuk, hogy milyen szempontoknak szeretnénk, ha megfelelne webáruházunk. Éppen ezért vállalkozásunk fő profilja a teljeskörű szolgáltatás, egészen a webáruház elkészítésétől a tartalommarketingen és hírlevelezésen át az online marketing kampánykezelésig.

Webmaister hírlevél

Iratkozz fel hírlevelünkre

Webmaister telefon Telefon: +36-30/913-5283

Webmaister email Email: hello@webmaister.hu

Webmaister közösségi média Kövess minket: Webmaister Facebook Webmaister Instagram Webmaister LinkedIn Webmaister TikTok

Hivatalos Google partnerek vagyunk

Webmaister Kft. - Hivatalos Google Partner

Hivatalos Unas partnerek vagyunk

Unas partner

További partnereink

Cookiebot
Cookiebot hivatalos partner
Usercentrics
Optimonk
SalesAutopilot
Billingo
TrustIndex
CWEB
Utánvét Ellenőr
Canva
FogyasztóBarát
  • Kezdőlap
  • Ajánlatkérés
  • Marketing mindenkinek
  • Karrier
  • Blog
  • Adatkezelés
  • ÁSZF
  • Kapcsolat

Copyright © 2025 Webmaister.hu - Webmaister Kft. Minden jog fenntartva!

  • Marketing
  • Időpontfoglalás
  • Szolgáltatások
    Szolgáltatások
    • Tuninglabor
    • Marketing
    • Webáruház készítés
  • Unas
    Unas
    • Unas fejlesztések
  • Referenciák
  • Blog
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhetsz, amivel elfogadod az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.