Ingyenes E-BOOK, hogy hatékonyabbak legyenek hirdetéseid!
Ajánlatkérés
Rengeteg tényezőn múlik a sikeres webshop és ha már csak egy is félremegy ezek közül, lehet hogy minden odaveszett. Mit tehetsz a sikerért? Első sorban légy kitartó, és következetes, na meg persze türelmes!
Főleg indulásnál jelent ez óriási fejtörést, hogy melyik marketing csatornák azok, melyekre szükségem van és melyek, amik csak a pénz viszik. Szerencsére vannak remek ingyenes marketing eszközök is, de nézzük neked mire van szükséged!
BNPL, azaz Buy Now, Pay Later, lassan megkerülhetetlen lesz az úgymond "ingyen" áruhitel az online világban, érdemes kihasználnod már most!
Azzal bizonyára nem árulunk el nagy titkot, hogy számtalan buktatóval szembesülsz majd a webshop indítása során. De ne aggódj, még véletlen sem szeretnénk eltántorítani, csak kicsit felnyitni a szemed és megmutatni, hogy ez nem egyemberes feladat és az ördög bizony a részletekben rejlik! Hiszen egy jól működő, sikeres webshop tulajdonosának lenni az egyik legjobb dolog, ami történhet veled! Hónapról hónapra követheted, ahogy "felnő" a shop és egyre több, és több bevételt termel majd.
Megakadtál egy szinten, nem tudsz előrébb jutni? Kipróbáltál már mindent, de nem jön a siker? A vásárlói élmény növelése a következő feladat!
Már a kommentkezelés szótól is kiráz a hideg? Mindig ezt szajkózzák neked a marketingesek? Ez nem véletlen, mit sem érsz a márkaépítéssel, ha botrányosan kezeled a hozzászólásokat.
Bezzeg a nagyok, ők is ezt csinálják, akkor mi miért ne? Talán felmerült már benned is a kérdés stratégiaalkotás során, hiszen ott elég jó szakmai csapat áll a dolgok mögött, de elmondjuk miért nem a legjobb stratégia, ha azt szeretnéd másolni, amit ők csinálnak.
Ha még sosem tetted fel ezt a kérdést magadnak, vagy már számtalanszor feltetted, de mégsem lépted meg, akkor mindenképp olvasd el ezt a cikket! Nézzük néhány egyszerű lépésben, hogy a webáruház indítás ideje valóban eljött-e számodra.
Már csak egy egészen pici hiányozna, hogy leadja a rendelését, de mégis továbbáll a látogató. De hogyan működik a kosárelhagyás csökkentése?
<p">Ha erre a kérdésre lenne egy olyan válasz, amitől egy szempillantás alatt megváltozik minden, bizonyára már mindenki ezt használná és tulajdonképpen nem létezne versenyelőny. Sajnos nincsenek egzakt szabályok, viszont összeszedtük Neked 5+1 pontba azokat a dolgokat, amiktől egész biztosan jobb lehetsz versenytársaidnál és sikeres lehet webshopod!
Eljutottunk odáig, hogy webshop indításán töröd a fejed. Na de miért pont egy Unas webáruház legyen a befutó, amikor kvázi ingyen lehet egy WooCommerce webáruházad? Egy kicsit árnyaltabb a kép, mint gondolnád, ezért most körbejárjuk, hogy milyen lépésekre is kell figyelned és mi alapján válaszd az Unas bérelhető megoldását. Ráadásul ne feledd: nincs ingyen vacsora! Valamivel fizetni fogsz az ingyenesnek tűnő rendszerért is.