Webmaister.hu

Ajánlatkérés

Webmaister.hu
  • Marketing
  • Időpontfoglalás
  • Szolgáltatások
    • Tuninglabor
    • Marketing
    • Webáruház készítés
  • Unas
    • Unas fejlesztések
  • Referenciák
  • Blog

Ajánlatkérés

  1. Blog
  1. Blog
Vissza
Karácsonyi kampányok buktatói

Karácsonyi kampányok buktatói

Sok webshop életében ez a legfontosabb időszak és nagy hangsúlyt fektetnek a karácsonyi kampányok minőségére. Nézzük mire kell figyelned!

Nov 06
2021
09:00
Ádám
Ádám
2021.11.06 09:00
Marketing
Stratégia
Szűrés törlése
Nov 06
2021
09:00

Karácsonyi kampányok

A megfelelő marketingstratégia most elengedhetetlen lesz számodra. Fontos, hogy ismerd a vásárlóid, és tervezd meg pontosan mikor, milyen hirdetéseket, akciókat fogsz csinálni. Ne hagyj semmit az utolsó pillanatra, legyen elég idő a megvalósításra. Készülj fel megfelelő kapacitással és termékkel erre az időszakra. Ezek egy részét valószínűleg már későn olvasod, ilyen a termékellátás is, de egy dolgot ne felejts, ami a karácsonyi kampányok legfontosabb fegyvere: kommunikáció!

A karácsonyi kampányok alapszabályai

1. Következetesség

Ha egy akciót meghirdetsz egy hétre, utána ne told ki utána még pár napig, mert az jól teljesített. Ezzel egyrészt nem leszel hiteles, másrészt a későbbiekben se fognak komolyan venni, ha meglátják a visszaszámlálót az akciós hirdetésedben. Tehát akciót soha ne hosszabbíts meg és ez nem csak a karácsonyi időszakra vonatkozik!

2. Kommunikáció

A karácsony előtti szállítás pontos időpontját már akár 2 héttel korábban elkezdheted kommunikálni, hogy biztosak legyenek benne, még megkaphatják a leadott rendelést. Itt is fontos a következetesség, hiszen, ha mégsem tudod tartani az előre beharangozott szállítási időt, az nagyon visszaüthet, inkább egy nappal korábban zárd le a garantált szállítást, mert a negatív élmény sokkal rosszabb lesz, ha mégsem sikerül a kézbesítés az ünnepek előtt, nem beszélve az ilyenkor felmerülő rengeteg át nem vett csomaggal.

3. Kapacitás

Ne ess abba a hibába, hogy már karácsony előtt 2 héttel eladtad az összes népszerű terméked, próbálj meg időben tervezni, leadni a beszállítódnál a rendelést, hogy minden gördülékenyen tudjon menni. Akár már hónapokkal előre elintézheted a beszerzést, ha a termékköröd engedi.

Ha már kapacitásnál tartunk, ez nem csak a termékekre vonatkozik, hanem a cégedre is! Nehogy azért ne szállítsatok ki időben egy csomagot, mert nem tudjátok a csomagolást naprakészen végezni, gondoskodj előre a megfelelő munkaerőről ebben az időszakban.

Mivel ilyenkor a futárszolgálatok is túl vannak terhelve, felajánlhatod a webáruházad vásárlói számára, hogy a városodon belül leadott rendeléseket ingyen kiszállítjátok saját járművekkel, ezzel valamelyest terhmentesíted a futárszolgálatot, kevesebb lesz a költséged és a vevőid is elégedettek lesznek, hiszen akár az adott napon kiszállíthatod a rendelésüket. Ebben a szituációban mindenki csak nyerhet.

+1 Akciók

Mivel mindenki, tényleg mindenki a karácsonyi akciókat hirdeti jobbnál-jobb ajánlatokkal többek között a Facebook és Google, na meg a Tiktok felületén is, így érdemes neked is kitalálni valamit erre az időszakra, ha nem akarsz kimaradni.

2021-ben már nem tudsz impulzív vásárlást eredményezni egy 5%-os akcióval, ezért kreatívabbnak kell lenned, sokszor egy egyszerű mennyiségi kedvezmény, amikor ingyen termék jár több vásárlása esetén, vagy ingyenes szállítás már sokkal hatékonyabb tud lenni, mint egy százalékos akció. Tervezd meg, hogy mi az, ami beleférhet, mi érdekelheti az embereket.

Az emberek létezésükből adódóan jobban szeretik az ingyenes dolgokat, mint az akciósakat, ezért legtöbb esetben 20% akció helyett egy 4-et fizetsz 5-öt vihetsz hirdetés sokkal eredményesebb lesz. De mielőtt fejvesztve alkalmaznád, érdemes tesztelni a karácsonyi kampányok előtt és a konveriómérés eredményeit felhasználva dönteni, hogy az ünnepi hajrában mit fogsz alkalmazni.

Karácsonyi kampányok szabályai Webmaister Marketing Akadémia

Amennyiben a fentieket megfogadod és megpróbálod átültetni a saját cégedre, akkor már a sikeres webshophoz vezető úton jársz!

A karácsonyi kampányok utáni teendők

Nulladik lépésként lehet nem mondtuk még, de kommunikálj! Add meg a következő szállítás időpontját az ünnepek után, ez nagyon fontos, rengetegen kezdenek vásárolni a két ünnep között is. Persze, ezután szusszanj egyet, majd irány az év végi „nagy leltár”… Ez alatt most nem a logisztikai feladatokat értjük, hanem a tervezést és számvetést.

Amikor a két ünnep között kicsit van időd a cégeden dolgozni, ahelyett, hogy benne dolgoznál, akkor jöhet az eredmények összevetése.

  • Mit terveztél erre az évre?
  • Abból mit értél el?
  • Ha sikerült, mi volt az oka?
  • Ha nem sikerült, mi volt az oka?
  • Hogyan tudnál ezt még eredményesebbé tenni?
  • Mik voltak a hibáid, amiket jövőre ki fogsz javítani?

Alkosd meg a 2022-es terveidet, hozd létre a jövő évi marketing stratégiát! Álmai mindenkinek vannak, de neked felelős cégvezetőként céljaid legyenek, amelyeket a megfelelő stratégiával meg is fogsz valósítani!

Ha úgy gondolod rád férne egy kis segítség, túl sok számodra ez a tervezés, de mindenképpen változtatnál a jelenlegi helyzeteden, kérj ingyenes konzultációt és megnézzük együtt hogyan tudjuk még sikeresebbé tenni cégedet!

Év végi hajrá

Miért érdemes ingyenes ajánlatot kérned?

Webmaist előny:Teljesen ingyenes, nem terhel kötelezettség
Webmaist előny:Ha nem fogunk együtt dolgozni, akkor is tanulhatsz belőle
Webmaist előny:Ismerjük a problémáid, így hamar közös nevezőre jutunk
Webmaist előny:Nem sértődünk meg, ha versenyezteted az ajánlataidat

Ajánlatkérő űrlap

Vissza
Webmaister online jelenlét

Online jelenlét A-tól Z-ig

Webáruház tulajdonosként pontosan tudjuk, hogy milyen szempontoknak szeretnénk, ha megfelelne webáruházunk. Éppen ezért vállalkozásunk fő profilja a teljeskörű szolgáltatás, egészen a webáruház elkészítésétől a tartalommarketingen és hírlevelezésen át az online marketing kampánykezelésig.

Webmaister hírlevél

Iratkozz fel hírlevelünkre

Webmaister telefon Telefon: +36-30/913-5283

Webmaister email Email: hello@webmaister.hu

Webmaister közösségi média Kövess minket: Webmaister Facebook Webmaister Instagram Webmaister LinkedIn Webmaister TikTok

Hivatalos Google partnerek vagyunk

Webmaister Kft. - Hivatalos Google Partner

Hivatalos Unas partnerek vagyunk

Unas partner

További partnereink

Cookiebot
Cookiebot hivatalos partner
Usercentrics
Optimonk
SalesAutopilot
Billingo
TrustIndex
CWEB
Utánvét Ellenőr
Canva
FogyasztóBarát
  • Kezdőlap
  • Ajánlatkérés
  • Marketing mindenkinek
  • Karrier
  • Blog
  • Adatkezelés
  • ÁSZF
  • Kapcsolat

Copyright © 2025 Webmaister.hu - Webmaister Kft. Minden jog fenntartva!

  • Marketing
  • Időpontfoglalás
  • Szolgáltatások
    Szolgáltatások
    • Tuninglabor
    • Marketing
    • Webáruház készítés
  • Unas
    Unas
    • Unas fejlesztések
  • Referenciák
  • Blog
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhetsz, amivel elfogadod az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.