Ajánlatkérés
Ha új ügyfelekhez szeretnénk eljutni az internet segítségével, akkor két lehetőség közül választhatunk: az organikus elérést és a fizetett hirdetések használatát vehetjük számításba.
Nem számít, hogy most indulsz vagy már évek óta a piacon vagy, a tartalomgyártás mindig különösen fontos és ez lehet az egyik versenyelőnyöd!
Az e-kereskedelemben az organikus forgalom növelése kritikus pont, sokan nem is fektetnek erre kellő figyelmet. De mire van szükséged hozzá? Mindenekelőtt kezdésnek olvasd el a keresőoptimalizálás gyorstalpalónkat!
A PPC kampányok készítése és kezelése embert próbáló feladat, különösen, ha szűk marketing költségkeret áll rendelkezésre. Csakúgy, mint a SEO esetén, a kulcsszavak itt is létfontosságúak. A sikeres keresési hirdetések alapja a kulcsszókutatás. Ha nem vagy szakértője a témának, valószínűleg fogalmad sincs hogyan kezdj neki, mi alapján állítsd be a kulcsszavakat, ebben a cikkben segítünk elmélyedni a kulcsszókutatásban.
Bár nem a keresőoptimalizálás a fő szakterületünk, viszont fontos néhány bekezdést ejtenünk róla, ugyanis tudtad, hogy olyan részei is vannak, amik a PPC kapcsán is fontosak lehetnek számodra?